هوشبری 90 اراک

هوشبری 90 اراک

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 23194
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1


گاهي دلم مي گيرد
از آدم هايي كه در پس نگاه سردشان با لبخندي گرم فريبت مي دهند
دلم ميگيرد از خورشيدي كه گرم نمي كند
......و نوري كه تاريكي مي دهد
ازكلماتي كه چون شيريني افسانه ها فريبت مي دهند
دلم مي گيرد
از سردي
چندش آور دستي كه دستت را مي فشارد
و نگاهي كه به توست و هيچ وقت تو را نمي بيند
از دوستي كه برايت
هديه
دوبال براي پريدن مي آورد
و بعد
پرواز
را با منفورترين كلمات دنيا معني مي كند
دلم مي گيرد از چشم اميد داشتنم به اين
همه هيچ
گاهي حتي
از خودم هم دلم ميگيرد


دکتر علی شریعتی

 

 

نوشته شده توسط : پوریا.ر



نظرات شما عزیزان:

MOBINA
ساعت23:10---17 تير 1391
KHEYLI ZIBA STTTTTTTTT

!!!!!!!!!!!!
ساعت15:32---7 خرداد 1391
????? aziz, shoma lotf konid faghat sar bezanid be web va nazar bedid mamnoon mishim, nakhastim matlab bezarid

??????
ساعت11:40---2 خرداد 1391
slm
ramze veblago b bachehaye kelas begin ta ma ham matlab bezarim o enghad veblag maskhare nabashe


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, توسط مدیر وبلاگ
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :